Ціна вказана для мотоблоку у розібраному вигляді.
Для мотоблоку у зборі ціна буде вищою.
Особливості моделі ДТЗ 570БН:
-
Коробка передач 3/1 з трьома швидкостями вперед та однією швидкістю назад дає змогу вибрати знижену швидкість для комфортної роботи з технікою.
Повітряний фільтр з виносним повітрозабірником на кермі та масляною ванною забезпечує високий ступінь очищення повітря, знижується знос поршневої групи.
Шини високої якості з рифленням - більш м'яка гума забезпечує набагато триваліший строк єксплуатації.
Обгінні розблокіратори на транспортних колесах — для полегшення розворотів та поворотів.
Безпечне багатодискове зчеплення нормально розімкнутого типу з підпружиненим тросом значно спрощує керування мотоблоком, збільшує безпеку оператора мотоблока.
Запобіжне блокування важеля увімкнення заднього ходу унеможливлює випадкове вмикання заднього ходу, підвищує безпеку.
Збільшений паливний бак об’ємом 6 літрів дає змогу рідше виконувати дозаправлення мотоблока, а також збільшує споряджену масу техніки.
Регулювання керма за висотою та кутом повороту за допомогою 1 гвинта дає змогу швидко та зручно налаштувати кермо за висотою та кутом повороту.
Накладка з інструментальним ящиком (бардачок) на кермі дає змогу перевозити дрібні предмети, інструменти тощо.
Високий бампер з консолями для перевезення фрез краще захищає двигун у разі удару мотоблока об перешкоду, а також збільшує експлуатаційну масу техніки.
Рульова трапеція з посиленою вставкою зміцнює конструкцію, знижує вібрацію на руки оператора.
Датчик контролю рівня оливи в картері двигуна з іскрогасильним конденсатором — захист двигуна за недостатнього рівня оливи. Конденсатор блокує виникнення випадкової іскри на контактах, підвищує захищеність датчика.
Поліпшений металевий зручний важіль «ручного газу» (манетка) з суцільним металевим корпусом та зручним баранцем для регулювання.
Паливний бак має в горловині фільтр-сітку з міткою максимального рівня палива та фільтр на виході — для кращої фільтрації бензину і, як наслідок, зниження зносу карбюратора та паливної системи.
Об’ємний металевий кожух на глушнику з додатковою решіткою захищає від можливих опіків оператора мотоблока.
Змінна (1+1+2)+(2+1+1) ширина захвату фрези 620/880/1140 мм зі знімними секціями дає змогу вибрати потрібні розміри обробки різних культур.
Захист підшипників від пилу.Гумові м’які ковзні руків’я на ручках керма і на важелях перемикання КПП більш зручні, менше передають вібрацію на руки оператора.
Покращений дизайн крил (з розширювачами) та керма з декоративною накладкою на стійку.
Світлодіодний ліхтарик з регулюванням дальності та пучка світла — для підсвічування у темний час доби.
Кронштейн важеля КПП має гумову втулку для зменшення рівня шуму.
Універсальний причіпний пристрій дає змогу легко під’єднувати навісне обладнання (напряму чи через зчіпку), глибиномір у комплекті.
Поздовжній вал відбору потужності.Пневматичні транспортні колеса 4.00-10 з протектором типу «ялинка».
Шини високої якості з рифленням.Передача крутного моменту на фрезу за допомогою надійного конічного редуктора. Кришка нижнього підшипника редуктора закріплена шестигранними болтами із внутрішньою гранню.
Опис мотоблока ДТЗ 570БН:
Мотоблок ДТЗ 570БН, також як і ДТЗ 470БН, оснащений бензиновим двигуном потужністю 7 к. с., але має привід на коробку передач не пасовий, а прямий через дискове зчеплення. Прямий привід має менші втрати потужності, ніж пасовий, отже, дає змогу використовувати потенціал двигуна повністю, поліпшує економність і підвищує ефективність мотоблока. Тому ДТЗ 570БН комплектується більшими колесами 4.00-10 та 8-секційною ґрунтофрезою з максимальним захопленням 1140 мм.
До того ж, центр ваги ДТЗ 570БН розташований трохи нижче, ніж у ДТЗ 470БН, це покращує стійкість і знижує вібрації під час роботи фрезою. Нема потреби постійно контролювати стан і натяг приводних пасів. А завдяки новому зчепленню нормально розімкнутого типу і блокуванню важеля заднього ходу від випадкового вмикання, безпечність експлуатації залишається на такому ж високому рівні, як і в мотоблока з пасовим приводом.
На всі мотоблоки ДТЗ надається гарантія 2 роки.
Основні | |
---|---|
Виробник | ДТЗ |
Тип | Мотоблок |
Тип двигуна | Бензиновий |
Мінімальна ширина обробки | 62 см |
Максимальна ширина обробки | 114 см |
Максимальна глибина обробки | 20 см |
Кількість передач | 3 вперед/1 назад |
Система запуску | Механічний стартер |
Трансмісія | Шестерний редуктор |
Зчеплення | Дискове |
Вал відбору потужності | Так |
В комплекте оборудования | Фрези, Колеса пневматичні |
Гарантійний термін | 24 міс |
Стан | Новий |
Характеристики двигуна внутрішнього згоряння | |
Потужність двигуна | 7 к. с. |
Об'єм двигуна | 208 куб. см |
Тактность двигуна | Чотиритактний |
Кількість циліндрів | 1 |
Система охолодження двигуна | Повітряна |
Кількість обертів двигуна | 3000 об/хв |
Об'єм паливного бака | 3.7 л |
Габаритні розміри | |
Довжина | 1600 мм |
Ширина | 710 мм |
Висота | 820 мм |
Вага | 91 кг |
Користувальницькі характеристики | |
Кількість секцій грунтофрез, шт | 8=(2+1+1)×2 |
Діаметр ротора грунтофрез, мм | 360 |
В комплекті | ЗІП |
Розмір / кількість / тип ножів грунтофрез | (5,5х235) × 32 шт. |
Шириназахвата грунтофрез, мм | 620, 880, 1140 |
Номінальна швидкість руху на колесах вперед/назад, км/год | 4,4; 8,5; 12,1 / 2,8 |
Номінальна частота обертання грунтофрез, об/хв | 51; 99; 141 |
Колія коліс, мм | 600 |
Діаметр коліс | 4,00-10,00 |
Тип зчеплення | Нормально розімкнуте багатодискове в масляній ванні |
Тип коробки передач | Шестерна |
Датчик рівня мастила | + |
Тип приводу трансмісії | Прямий, через зчеплення |
Повітряний фільтр | З виносним повітрозабірником на кермі |
- Ціна: 22 340 ₴