Ціна вказана для мотоблоку у розібраному вигляді.
Для мотоблоку у зборі ціна буде вищою.
Опис мотоблока ДТЗ 517БН
Мотоблок ДТЗ 517БН - найпотужніший мотоблок серед моделей ДТЗ. На цьому мотоблоці встановлений надійний бензиновий 4-х тактный двигун потужністю 17 к. с., в іншому облаштування цієї моделі аналогічно моделі ДТЗ 513БН. Збільшення потужності двигуна дозволило укомплектувати мотоблок ширшою грунтофрезою з максимальною шириною захоплення 1400 мм Це найбільше захоплення фрези серед мотоблоків ДТЗ.
Мотоблок мас транспортні пневматичні колеса великого розміру: 5.00-12 типу "ялинка" і встановлений на кермі знімний ліхтар. Тому цей мотоблок придатний не лише для застосування в особистих господарствах, а і для професійного використання на городніх, садових і тепличних комплексах, а також як транспортний засіб для перевезення вантажів на спеціальному причепі.
На усі мотоблоки ДТЗ надається гарантія 2 роки.
ОСОБЛИВОСТІ
Коробка передач 3/1 з трьома швидкостями вперед та однією швидкістю назад дає змогу вибрати знижену швидкість для комфортної роботи з технікою.
Безпечне багатодискове зчеплення нормально розімкнутого типу з підпружиненим тросом значно спрощує керування мотоблоком, збільшує безпеку оператора мотоблока.
Повітряний фільтр з виносним повітрозабірником на кермі та масляною ванною забезпечує високий ступінь очищення повітря, знижується знос поршневої групи.
Шини високої якості з рифленням - більш м'яка гума забезпечує набагато триваліший строк єксплуатації.
Обгінні розблокіратори на транспортних колесах — для полегшення розворотів та поворотів.
Запобіжне блокування важеля увімкнення заднього ходу унеможливлює випадкове вмикання заднього ходу, підвищує безпеку.
Надійний та економічний бензиновий двигун 192F потужністю 17 к. с. дає змогу виконувати широкий діапазон робіт.
Збільшений паливний бак об’ємом 6 літрів дає змогу рідше виконувати дозаправлення мотоблока, а також збільшує споряджену масу техніки.
Регулювання керма за висотою та кутом повороту за допомогою 1 гвинта дає змогу швидко та зручно налаштувати кермо за висотою та кутом повороту.
Накладка з інструментальним ящиком (бардачок) на кермі дає змогу перевозити дрібні предмети, інструменти тощо.
Високий бампер з консолями для перевезення фрез краще захищає двигун у разі удару мотоблока об перешкоду, а також збільшує експлуатаційну масу техніки.
Рульова трапеція з посиленою вставкою зміцнює конструкцію, знижує вібрацію на руки оператора.
Датчик контролю рівня оливи в картері двигуна з іскрогасильним конденсатором — захист двигуна за недостатнього рівня оливи. Конденсатор блокує виникнення випадкової іскри на контактах, підвищує захищеність датчика.
Поліпшений металевий зручний важіль «ручного газу» (манетка) з суцільним металевим корпусом та зручним баранцем для регулювання.
Паливний бак має в горловині фільтр-сітку з міткою максимального рівня палива та фільтр на виході — для кращої фільтрації бензину і, як наслідок, зниження зносу карбюратора та паливної системи.
Об’ємний металевий кожух на глушнику з додатковою решіткою захищає від можливих опіків оператора мотоблока.
Змінна (1+1+3)+(3+1+1) ширина захвату фрези 880/1140/1400 мм зі знімними секціями дає змогу вибрати потрібні розміри для обробки різних культур.
Захист підшипників від пилу
Гумові м’які ковзні руків’я на ручках керма і на важелях перемикання КПП більш зручні, менше передають вібрацію на руки оператора
Покращений дизайн крил (з розширювачами) та керма з декоративною накладкою на стійку.
Світлодіодний ліхтарик з регулюванням дальності та пучка світла — для підсвічування у темний час доби.
Кронштейн важеля КПП має гумову втулку для зменшення рівня шуму.
Універсальний причіпний пристрій дає змогу легко під’єднувати навісне обладнання (напряму чи через зчіпку), глибиномір у комплекті.
Поздовжній вал відбору потужності.
Пневматичні транспортні колеса 5.00-12 з протектором типу «ялинка».
Шини високої якості з рифленням.
Передача крутного моменту на фрезу за допомогою надійного конічного редуктора. Кришка нижнього підшипника редуктора закріплена шестигранними болтами із внутрішньою гранню.
ХАРАКТЕРИСТИКИ
ДВИГУН | |
Модель двигуна | H192F |
Тип палива | Бензин |
Потужність двигуна, к. с. | 17 |
Робочий об’єм двигуна, см³ | 458 |
Номінальні оберти, об/хв | 3000 |
Номінальна витрата палива, г/кВт∙год | 360 |
Місткість паливного бака, л | 6,0 |
Система запуску двигуна | Ручний стартер |
Повітряний фільтр | Контактно-масляного типу |
Тип, ємність АКБ А∙год | - |
Об’єм картера двигуна, л | 1,2 |
Тип мастила в картері двигуна | ТМ "ДТЗ" TURBO SYNT 10W-40 API CF-4/SG |
Датчик рівня мастила | + |
Система охолодження двигуна | Повітряне охолодження |
Об’єм системи охолодження, л | - |
Тип охолоджувальної рідини | - |
ТРАНСМІСІЯ, ХОДОВА ЧАСТИНА | |
Тип привода трансмісії | Прямий шестерний |
Тип зчеплення | Нормально розімкнуте багатодискове в масляній ванні |
Тип приводних пасів | - |
Струмок для під’єднання активного навісного обладнання | - |
Тип коробки передач | Шестерна |
Кількість передач вперед/назад | 3/1 |
Спосіб вмикання заднього ходу | Руків'я на кермі |
Привід фрези | Прямій з конічним редуктором |
Вал відбору потужності | Задній подовжній під шпонку Ø18, L=24 |
Об’єм мастила в катері трансмісії, л | 3,0 |
Тип мастила в картері трансмісії | ТМ "ДТЗ" ТАД-17 И API GL-4,6 |
Транспортні колеса | 5.00-12 |
Колія коліс, мм | 690 |
Номінальна швидкість руху на колесах вперед/назад, км/год | 6,5; 11,5/4,9 |
Тип та регулювання керма | Швидке регулювання по висоті і напряму |
РОБОЧІ ОРГАНИ | |
Тип причіпного пристрою | Мотоблокового типу |
Спосіб встановлення ґрунтофрези | Замість транспортних коліс |
Номінальна частота обертання ґрунтофрези, об/хв | 60,107 |
Кількість секцій ґрунтофрези, шт. | 10=(3+1+1)х2 |
Розмір / кількість / тип ножів ґрунтофрези | 6 ММ × 235 ММ / 40 шт. |
Ширина захвату ґрунтофрези, мм | 880, 1140, 1400 |
Діаметр ротора ґрунтофрези, мм | 360 |
Глибина культивації, мм | До 200 |
ДОДАТКОВЕ ОБЛАДНАННЯ | |
Електрообладнання | - |
Вимірювальні прилади | - |
Інше обладнання | - |
ЗІП | У комплекті |
МАСОГАБАРИТНІ ДАНІ | |
Габаритні розміри в зборі (Д×Ш×В), на колесах/на фрезах, мм | 1780×670×910 / 1780×1400×750 |
Споряджена вага, на колесах/на фрезах, кг | 112 / 118 |
Основні | |
---|---|
Виробник | ДТЗ |
Тип | Мотоблок |
Тип двигуна | Бензиновий |
Мінімальна ширина обробки | 88 см |
Максимальна ширина обробки | 140 см |
Максимальна глибина обробки | 20 см |
Кількість передач | 3 вперед/1 назад |
Система запуску | Механічний стартер |
Трансмісія | Шестерний редуктор |
Зчеплення | Дискове |
Вал відбору потужності | Так |
В комплекте оборудования | Колеса пневматичні, Фрези |
Гарантійний термін | 24 міс |
Стан | Новий |
Характеристики двигуна внутрішнього згоряння | |
Потужність двигуна | 17 к. с. |
Об'єм двигуна | 458 куб. см |
Тактность двигуна | Чотиритактний |
Кількість циліндрів | 1 |
Система охолодження двигуна | Повітряна |
Кількість обертів двигуна | 3000 об/хв |
Об'єм паливного бака | 6 л |
Габаритні розміри | |
Довжина | 1780 мм |
Ширина | 670 мм |
Висота | 910 мм |
Вага | 112 кг |
Користувальницькі характеристики | |
Діаметр ротора грунтофрез, мм | 360 |
В комплекті | ЗІП |
Шириназахвата грунтофрез, мм | 880, 1140, 1400 |
Номінальна швидкість руху на колесах вперед/назад, км/год | 6,5; 11,5 / 4,9 |
Розмір / кількість / тип ножів грунтофрез | 6 ММ × 235 ММ / 40 шт. |
Кількість секцій грунтофрез, шт. | 10=(3+1+1)х2 |
Привід фрези | Прямий з конічним редуктором |
Номінальна частота обертання грунтофрез, об/хв | 60,107 |
Колія коліс, мм | 690 |
Транспортні колеса | 5.00-12 |
СИСТЕМА ЗАПУСКУ ДВИГУНА | Ручний стартер |
Тип зчеплення | Нормально розімкнуте багатодискове в масляній ванні |
Тип приводу трансмісії | Прямий шестерний |
Повітряний фільтр | Контактно-масляного типу |
Тип коробки передач | Шестерна |
Спосіб включення заднього ходу | Ручка на кермі |
Датчик рівня мастила | + |
- Ціна: 29 976 ₴