Ціна вказана для мотоблоку у розібраному вигляді.
Для мотоблоку у зборі ціна буде вищою.
Особливості моделі ДТЗ 560ДН:
-
Коробка передач 3/1 з трьома швидкостями вперед та однією швидкістю назад дає змогу вибрати знижену швидкість для комфортної роботи з технікою.
Високоефективний повітряний фільтр з прозорим циклоном та масляною ванною забезпечує високий ступінь очищення повітря, знижується знос поршневої групи.
Шини високої якості з рифленням - більш м'яка гума забезпечує набагато триваліший строк єксплуатації.
Обгінні розблокіратори на транспортних колесах — для полегшення розворотів та поворотів.
Безпечне багатодискове зчеплення нормально розімкнутого типу з підпружиненим тросом значно спрощує керування мотоблоком, збільшує безпеку оператора мотоблока.
Запобіжне блокування важеля увімкнення заднього ходу унеможливлює випадкове вмикання заднього ходу, підвищує безпеку.
Регулювання керма за висотою та кутом повороту за допомогою 1 гвинта дає змогу швидко та зручно налаштувати кермо за висотою та кутом повороту.
Накладка з інструментальним ящиком (бардачок) на кермі дає змогу перевозити дрібні предмети, інструменти тощо.
Високий бампер з консолями для перевезення фрез краще захищає двигун у разі удару мотоблока об перешкоду, а також збільшує експлуатаційну масу техніки.
Рульова трапеція з посиленою вставкою зміцнює конструкцію, знижує вібрацію на руки оператора.
Поліпшений металевий зручний важіль «ручного газу» (манетка) з суцільним металевим корпусом та зручним баранцем для регулювання.
Паливний бак має у горловині фільтр-сітку з міткою максимального рівня палива та фільтр на виході — для кращої фільтрації дизпалива та, як наслідок, зниження зносу паливної системи.
Об’ємний металевий кожух на глушнику захищає від можливих опіків оператора мотоблока.
Змінна (1+1+2)+(2+1+1) ширина захвату фрези 620/880/1140 мм зі знімними секціями дає змогу вибрати потрібні розміри обробки різних культур.
Захист підшипників від пилу.Гумові м’які ковзні руків’я на ручках керма і на важелях перемикання КПП більш зручні, менше передають вібрацію на руки оператора.
Покращений дизайн крил (з розширювачами) та керма з декоративною накладкою на стійку.
Світлодіодний ліхтарик з регулюванням дальності та пучка світла — для підсвічування у темний час доби.
Кронштейн важеля КПП має гумову втулку для зменшення рівня шуму.
Універсальний причіпний пристрій дає змогу легко під’єднувати навісне обладнання (напряму чи через зчіпку), глибиномір у комплекті.
Поздовжній вал відбору потужності.Пневматичні транспортні колеса 4.00-10 з протектором типу «ялинка».
Шини високої якості з рифленням.Передача крутного моменту на фрезу за допомогою надійного конічного редуктора. Кришка нижнього підшипника редуктора закріплена шестигранними болтами із внутрішньою гранню.
Напрямна для відведення вихлопних газів спрямовує потік вниз, убік від оператора мотоблока.
Опис дизельного мотоблоку ДТЗ 560ДН:
Основна відмінність ДТЗ 60ДН — це використання дизельного двигуна потужністю 6 к. с. В іншому вони конструктивно і функціонально дуже схожі. Прямий привід коробки передач, через нове безпечне нормально розімкнуте зчеплення. Блокування важеля заднього ходу від випадкового включення. Наявність на транспортних колесах обгонных разблокираторов, які значно полегшують поворот і розворот мотоблока. Великі колеса 4.00-10 і 8-секційна фреза з максимальним захопленням 1140 мм. При цьому навіть щільні ґрунти якісно розпушуються на необхідну глибину за один прохід.
Дизельний двигун відчутно економніше бензинового, краще витримує тривалу роботу під навантаженням, зберігає високий крутний момент при зниженні оборотів, а значить, і тягу. Він більш довговічний і екологічний, і не вимагає регулювання карбюратора і системи запалювання, для полегшення запуску при низькій температурі оснащений декомпрессором.
Завдяки більшій вазі поліпшується зчеплення транспортних коліс з дорожнім покриттям або грунтом. Цей мотоблок повністю підходить не тільки для роботи в домашніх господарствах, а й може професійно використовуватися на городніх, садових і тепличних комплексах, а також як засіб для перевезення вантажів на спеціальному причепі.
Основні | |
---|---|
Виробник | ДТЗ |
Тип | Мотоблок |
Тип двигуна | Дизельний |
Мінімальна ширина обробки | 62 см |
Максимальна ширина обробки | 114 см |
Максимальна глибина обробки | 20 см |
Кількість передач | 3 вперед/1 назад |
Система запуску | Механічний стартер |
Трансмісія | Шестерний редуктор |
Зчеплення | Дискове |
Вал відбору потужності | Так |
В комплекте оборудования | Колеса пневматичні, Фрези |
Гарантійний термін | 24 міс |
Стан | Новий |
Характеристики двигуна внутрішнього згоряння | |
Потужність двигуна | 6 к. с. |
Об'єм двигуна | 296 куб. см |
Тактность двигуна | Чотиритактний |
Кількість циліндрів | 1 |
Система охолодження двигуна | Повітряна |
Кількість обертів двигуна | 3000 об/хв |
Об'єм паливного бака | 4 л |
Габаритні розміри | |
Довжина | 1600 мм |
Ширина | 710 мм |
Висота | 880 мм |
Вага | 112 кг |
Користувальницькі характеристики | |
ширина захвату грунтофрез, мм | 620, 880, 1140 |
Діаметр ротора грунтофрез, мм | 360 |
Номінальна швидкість руху на колесах вперед/назад, км/год | 3,5; 8,2; 11,2 / 2,8 |
Розмір / кількість / тип ножів грунтофрез | 5,5 мм × 235 мм / 32 шт. |
Кількість секцій грунтофрез, шт. | 8=(2+1+1)×2 |
Привід фрези | прямий з конічним редуктором |
Номінальна частота обертання грунтофрез, об/хв | 40; 95; 130 |
Колія коліс, мм | 600 |
СИСТЕМА ЗАПУСКУ ДВИГУНА | Ручний стартер |
Тип зчеплення | Нормально розімкнуте багатодискове в масляній ванні |
Діаметр коліс, дюйм | 4.00-10 |
Тип приводу трансмісії | Прямий шестерний |
Повітряний фільтр | Багатоступінчатий фільтр з прозорим циклоном |
Тип коробки передач | Шестерна |
Спосіб включення заднього ходу | Ручка на кермі |
Тип і регулювання керма | Швидке регулювання по висоті та напрямку |
- Ціна: 28 245 ₴