Ціна вказана для мотоблоку у розібраному вигляді. Для мотоблоку у зборі ціна буде вищою. ДТЗ 470БН завдяки клинопасовому приводу має цілу низку відчутних переваг перед мотоблоками з аналогічною потужністю, але прямим шестеренчастим приводом. Насамперед, пасовий привід слугує водночас силовою передачею, зчепленням і елементом системи безпеки. Якщо в процесі роботи ґрунтофрезу раптом заклинить каменем або палицею, пасовий привід амортизує удар і запобіжить пошкодженню двигуна й редуктора. Крім того, мотоблок із пасовим приводом значно легший за вагою й дешевший за ціною, а також простіший та зручніший у керуванні та обслуговуванні. Бензиновий двигун за однакової потужності коштує дешевше за дизельний, має меншу вагу, що важливо для зручності керування мотоблоком, легко запускається за низьких температурах повітря, створює менше шуму, крім того, простіший та дешевший в обслуговуванні й експлуатації, менш чутливий до якості палива. Цей мотоблок має кронштейн для переднього навісного обладнання, наприклад, косарки, яку можна легко під’єднати за допомогою вільного струмка на ведучому шківі. Регулювання керма за висотою й кутом повороту швидке та зручне, ширина захоплення фрези змінна: 570 та 810 мм. На всі мотоблоки ДТЗ надається гарантія 2 роки.
ОСОБЛИВОСТІКоробка передач 3/1 з трьома швидкостями вперед та однією швидкістю назад дає змогу вибрати знижену швидкість для комфортної роботи з технікою. Повітряний фільтр з виносним повітрозабірником на кермі та масляною ванною забезпечує високий ступінь очищення повітря, знижується знос поршневої групи. Шини високої якості з рифленням - більш м'яка гума забезпечує набагато триваліший строк єксплуатації. Обгінні розблокіратори на транспортних колесах — для полегшення розворотів та поворотів. Безпечне нормально розімкнуте зчеплення реалізоване натягом пасової передачі, працює як запобіжник у разі заклинювання фрези. Рульова трапеція з посиленою вставкою зміцнює конструкцію, знижує вібрацію на руки оператора. Збільшений паливний бак об’ємом 6 літрів дає змогу рідше виконувати дозаправлення мотоблока, а також збільшує споряджену масу техніки. Регулювання керма за висотою та кутом повороту за допомогою 1 гвинта дає змогу швидко та зручно налаштувати кермо за висотою та кутом повороту. Накладка з інструментальним ящиком (бардачок) на кермі дає змогу перевозити дрібні предмети, інструменти тощо. Покращений дизайн крил та керма з декоративною накладкою на стійку. Датчик контролю рівня оливи в картері двигуна з іскрогасильним конденсатором — захист двигуна за недостатнього рівня оливи. Конденсатор блокує виникнення випадкової іскри на контактах, підвищує захищеність датчика. Поліпшений металевий зручний важіль «ручного газу» (манетка) з суцільним металевим корпусом та зручним баранцем для регулювання. Паливний бак має в горловині фільтр-сітку з міткою максимального рівня палива та фільтр на виході — для кращої фільтрації бензину і, як наслідок, зниження зносу карбюратора та паливної системи. Об’ємний металевий кожух на глушнику захищає від можливих опіків оператора мотоблока. Змінна (1+2)+(2+1) ширина захвату фрези 570/810 мм зі знімними секціями дає змогу вибрати потрібні розміри обробки різних культур. Гумові м’які ковзні руків’я на ручках керма і на важелях перемикання КПП більш зручні, менше передають вібрацію на руки оператора. Вільний струмок на ведучому шківі для під’єднання активного навісного обладнання. Міцний металевий кожух захисту пасів із вільним доступом до ведучого шківа. Чавунний редуктор, ланцюгова передача від коробки на вал фрези — підвищена міцність, корпус розбирається. Кронштейн для переднього навісного обладнання зі зручною ручкою для перенесення дає змогу без додаткових витрат під’єднувати навісне обладнання (наприклад, косарку). Світлодіодний ліхтарик з регулюванням дальності та пучка світла — для підсвічування у темний час доби. Універсальний причіпний пристрій дає змогу легко під’єднувати навісне обладнання (напряму чи через зчіпку), глибиномір у комплекті. Пневматичні транспортні колеса 4.00-8 з протектором типу «ялинка». ХАРАКТЕРИСТИКИ
|
Повернутися у категорію: мотоблоки Бензинові з повітряним охолодженням
Основні | |
---|---|
Виробник | ДТЗ |
Тип | Мотоблок |
Тип двигуна | Бензиновий |
Мінімальна ширина обробки | 57 см |
Максимальна ширина обробки | 81 см |
Максимальна глибина обробки | 20 см |
Кількість передач | 3 вперед/1 назад |
Система запуску | Механічний стартер |
Зчеплення | Пасове |
Вал відбору потужності | Ні |
В комплекте оборудования | Колеса пневматичні, Фрези |
Гарантійний термін | 24 міс |
Стан | Новий |
Характеристики двигуна внутрішнього згоряння | |
Потужність двигуна | 7 к. с. |
Об'єм двигуна | 208 куб. см |
Тактность двигуна | Чотиритактний |
Кількість циліндрів | 1 |
Система охолодження двигуна | Повітряна |
Кількість обертів двигуна | 3000 об/хв |
Об'єм паливного бака | 3.7 л |
Габаритні розміри | |
Довжина | 1500 мм |
Ширина | 550 мм |
Висота | 700 мм |
Вага | 73 кг |
Користувальницькі характеристики | |
Номінальна швидкість руху на колесах вперед/назад, км/год | 3,8; 6,8; 10,2/ 5,8 |
Розмір / кількість / тип ножів грунтофрез | 5,5 мм × 235 мм / 24 шт. |
Кількість секцій грунтофрез, шт. | 6=(1+2)+(2+1) |
Привід фрези | ланцюговий привід |
Номінальна частота обертання грунтофрез, об/хв | 36; 60; 89 |
Колія коліс, мм | 510 |
Тип зчеплення | натяжкою ременя |
Діаметр коліс, дюйм | 4.00-8 |
ЗІП | В комплекті |
Тип приводу трансмісії | ремінною, 2 ременя |
Тип приводних ременів | 17X864 |
Тип коробки передач | Шестерна |
Тип і регулятор керма | Швидке регулювання по висоті та напрямку |
Струмок для підключення активної навішування | у передній частині |
Датчик рівня мастила | + |
- Ціна: 17 928 ₴