Ціна вказана для мотоблоку у розібраному вигляді у заводській упаковці.
Мотоблок у зборі коштує дорожче.
Головні переваги моделі Кентавр МБ1080ДЕ (мотоблок+фреза):
Надійний дизельний двигун потужністю 8 к. с. оснащений електростартером для полегшення запуску.
Ефективна система водяного охолодження дає можливість використовувати мотоблок з повним навантаженням протягом усієї робочої зміни без перерв на охолодження.
Кріплення рами двигуна на 5 болтах набагато надійніше, ніж кріплення на 2 шпильках — відчутно знижує вібрацію і полегшує регулювання положення двигуна на рамі.
Новий вижимний підшипник типу 688808 на всіх моделях - забезпечує більш плавну роботу зчеплення, підвищує витривалість вузла.
Багатоступеневий повітряний фільтр з прозорим циклоном забезпечує високий ступінь очищення повітря.
Три приводні паси на головній передачі — унеможливлене пробуксовування, значно знижується навантаження на паси.
Металевий захисний кожух на веденому шківі — захист оператора мотоблока.
Цифровий вольтамперметр на ящику з акумуляторною батареєю дає змогу швидше та зручніше отримувати інформацію про силу та напругу струму в мережі електрообладнання мотоблока.
Замок запалювання з захисною кришкою запобігає потраплянню вологи та пилу в механізм.
Прогумовані тяги керування колісними муфтами, ручним газом і зчепленням дають змогу знизити шум під час роботи мотоблока, коли тяги стикаються між собою та корпусом мотоблока.
Додаткова шпилька на рамі для регулювання натягу приводних пасів — унеможливлений перекіс пасів.
М’які гумові нековзні руків’я.
Триточкове кріплення керма.
Металева перекладка для збільшення жорсткості керма.
Коробка перемикання передач зі спрощеною в експлуатації схемою перемикання (3+1)×2 більш надійна, ніж варіант із вдавлюванням важеля.
Додатковий струмок на приводному шківі — для під’єднання робочих органів навісного обладнання.
Дводискове нормально замкнуте зчеплення із системою фіксації у ввімкненому стані — унеможливлюються пробуксовування та збільшується ресурс вузла.
Передача крутного моменту на колеса за допомогою шестерного редуктора.
Можливість роз’єднання муфти на кожне колесо — значне полегшення поворотів та розворотів.
Поперечний вал відбору потужності збоку коробки передач.
Датчик тиску масла «грибок» дає змогу контролювати наявність масла в картері двигуна.
Можливість встановлення навісної ґрунтофрези з прямим приводом від редуктора.
Універсальний посилений причіпний пристрій мотоблочного типу зі сталевими втулками.
Паливний бак має герметичну кришку, фільтр-сітку на вході та фільтр на виході.
Паливний фільтр з краном, паперовим фільтрувальним елементом та міцною металевою колбою забезпечує якісну фільтрацію палива.
Суцільний (не зварний) важіль зчеплення.
Металевий важіль «ручного газу».
Пружини на важелях керма запобігають шуму під час роботи мотоблока.
Картер та кришки з чавунного лиття.
Передній бампер з ручкою для перенесення.
Відкидна передня опора.
Пневматичні транспортні колеса 6.00-12 «ялинка».
Шини високої якості.
Колія регулюється безступенево в діапазоні 700–900 мм.
Електрогенератор 12 В / 200 Вт.
Яскрава передня LED-фара.
Передні світловідбивачі.
Захисний кожух на глушнику захищає від випадкових опіків.
Висока знімна кришка відсіку — для ЗІП.
Опис мотоблока Кентавр МБ1080ДЕ (мотоблок+фреза)
Дизельні мотоблоки МБ 2010Д та МБ 2010ДЕ конструктивно схожі з базовою моделлю МБ 2060Д, але оснащені відчутно потужнішим 10-сильним двигуном, а МБ 2010ДЕ ще має електростартер і акумуляторну батарею. Тобто їхня продуктивність і ефективність значно більша,як під час обробки грунту,так і під час транспортування вантажів на спеціальному причепі. З'явилася можливість розширення захвату грунтофрези до 1400 мм завдяки додатковим секціям та встановленню коліс розміром 5.00-12 (додаткові секції грунтофрези та колеса 5.00-12 купуються окремо).
Особливості моделі Кентавр МБ1080ДЕ:
- надійна коробка передач зі спрощеним перемиканням пониженої і підвищеної передач;
- дводискове зчеплення для більш надійного і м'якого рушання;
- чоотириструмковий шків для забезпечення максимальної передачі крутного моменту і зменшення пробуксовки клиноремінної передачі;
- збільшена ширина колії - 740 мм;
- плавне регулювання колії, що дає можливість підлаштувати мотоблок під різні умови використання (під різне міжряддя оброблювальних культур);
- чавунна кришка картера;
- п'ятиточкове кріплення рами;
- металевий резервуар для палива;
- укріплена перфорована решітка радіатора;
- зручні і м'які рукоятки керма;
- розширений зіп.
Основні | |
---|---|
Виробник | Кентавр |
Країна виробник | Україна |
Тип | Мотоблок |
Тип двигуна | Дизельний |
Марка двигуна | ДД180В |
Мінімальна ширина обробки | 110 см |
Максимальна ширина обробки | 110 см |
Максимальна глибина обробки | 19 см |
Кількість передач | 6 вперед/2 назад |
Система запуску | Електростартер і механічний стартер |
Зчеплення | Дискове |
Вал відбору потужності | Так |
В комплекте оборудования | Акумулятор |
Швидкість обертання фрез | 400 об/хв |
Гарантійний термін | 24 міс |
Стан | Новий |
Характеристики двигуна внутрішнього згоряння | |
Потужність двигуна | 8 к. с. |
Об'єм двигуна | 452 куб. см |
Тактность двигуна | Чотиритактний |
Кількість циліндрів | 1 |
Система охолодження двигуна | Водяна |
Кількість обертів двигуна | 2200 об/хв |
Об'єм паливного бака | 5.5 л |
Габаритні розміри | |
Довжина | 2250 мм |
Ширина | 1060 мм |
Висота | 1000 мм |
Вага | 293 кг |
Користувальницькі характеристики | |
Номінальна витрата палива, г/кВт| год | 287 |
Система запуску двигуна | Ручний стартер |
Повітряний фільтр | Багатоступінчатий фільтр з прозорим циклоном |
Об'єм картера двигуна, л | 2 |
Об'єм системи охолодження, л | 2,3 |
Тип охолоджувальної рідини | Вода (дистильована) |
Тип приводу трансмісії | Ремінної |
Тип зчеплення | Дводискове сухого типу з постійним зчепленням фрикційного типу |
Струмок для підключення активної навішування | Є |
Тип коробки передач | Шестеренькова |
Спосіб включення заднього ходу | Важіль |
Привод фрези | Шестеренчасто-ланцюговий |
Об'єм оливи в картері трансмісії, л | 5,0 |
Транспортні колеса | 6.00-12 |
Колія коліс, мм | 650-845 |
Номінальна швидкість руху на колесах вперед/назад, км/год | 1,8-23 / 1,2-4,6 |
Тип причепного пристрою | Мотоблокового типу |
Спосіб встановлення ґрунтофрези | Окремо через перехідний редуктор |
Кількість секцій грунтофрез, шт | 12 |
Розмір/кількість/тип ножів ґрунтофрези | 22 |
Інше обладнання | Передня фара, 55 Вт |
ЗІП | В комплекті |
Тип, ємність АКБ А| год | 45 |
Електрообладнання | Електрогенератор, 12 В |
Вимірювальні прилади | Амперметр |
Споряджена вага, на колесах/на фрезах, кг | 241 / 309 |
- Ціна: 49 514 ₴