Кошик
172 відгуків
promo_banner
+380 (66) 892-47-27
Шпонка плюс - інтернет гіпермаркет

Мотоблок Кентавр МБ 40-1С/G-2F (колеса 4.00-8) бензиновий 7к.с.

-8% Мотоблок Кентавр МБ 40-1С/G-2F (колеса 4.00-8) бензиновий 7к.с.
  • Мотоблок Кентавр МБ 40-1С/G-2F (колеса 4.00-8) бензиновий 7к.с., фото 3
  • Мотоблок Кентавр МБ 40-1С/G-2F (колеса 4.00-8) бензиновий 7к.с., фото 4
  • Мотоблок Кентавр МБ 40-1С/G-2F (колеса 4.00-8) бензиновий 7к.с., фото 5
  • Мотоблок Кентавр МБ 40-1С/G-2F (колеса 4.00-8) бензиновий 7к.с., фото 6

32 223 ₴

29 684 ₴

  • В наявності
  • Код: МБ 40-1С/G-2F
+380 (66) 892-47-27
Мотоблок Кентавр МБ 40-1С/G-2F (колеса 4.00-8) бензиновий 7к.с.
Мотоблок Кентавр МБ 40-1С/G-2F (колеса 4.00-8) бензиновий 7к.с.
32 223 ₴29 684 ₴
В наявності
+380 (66) 892-47-27
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
Опис
Характеристики
Інформація для замовлення

 

Опис мотоблоку Кентавр МБ 40-1С/G-2F (колеса 4.00-8)

Мотоблок МБ40-1С/G-2F – новинка в лінійці бензинових мотоблоків Kentavr.

Він чудово виконує обробку ґрунту на ділянках малого та середнього розміру з різними типами ґрунту. Втім, МБ40-1С/G-2F подужає і більшу площу − просто на це потрібно буде трохи більше часу.

МБ40-1С/G-2F чудово культивує ґрунт у місцях, куди складно або неможливо заїхати трактором. Зокрема − між виноградниками, під кущами, на грядках, квіткових клумбах, у теплицях тощо.

З МБ40-1С/G-2F працювати просто. Головна перевага цього мотоблока − значно менше навантаження на руки оператора, якщо порівнювати з іншими моделями середнього рівня потужності. З ним легко і комфортно може працювати людина, яка не має хорошої фізичної підготовки.

Зниження навантаження відбувається завдяки компоновці, характерній для набагато потужніших професійних машин, а саме − роторна ґрунтофреза винесена назад і приводиться в дію через окремий ланцюговий редуктор.

У свою чергу, поступальний рух усього агрегату вперед або назад здійснюється завдяки ведучим колесам із шевронним протектором «ялинка» розміром 4.00-8.

Така конструкція мотоблока має численні переваги і працювати з ним набагато легше, зручніше та ефективніше.

Коробка перемикання передач. Вдосконалена КПП з 2 передачами вперед і 1 назадrong> – дозволить виконати будь-які задачі з культивації та обробки ґрунту. Наявність нейтралі – мотоблок можна перекотити без увімкненого двигуна.

Важіль фрези має 3 положення – напрямок обертання вперед/вимкнено/напрямок обертання назад.

Потужність бензинового двигуна − 7 к.с. Цього цілком достатньо для культивації більшості типів ґрунтів, за винятком кам’янистих.

Навіть якщо в ґрунті присутні рослинні залишки або бур’яни, вони без проблем перемелюються роторною ґрунтофрезою, що обертається з високою швидкістю до 565 об/хв.

Головне − вчасно чистити ножі фрези. Для зручності очищення фрези задня частина захисного крила зроблена відкидною.

Кермо регульоване за висотою і напрямком.

Сумісність із навісним обладнанням. Ще одна відчутна перевага мотоблока МБ-40-1С/G-2F перед звичайними культиваторами − можливість роботи з іншими навісними інструментами. Можна (через спеціальне перехідне зчеплення) встановити підгортальник, плуг або плоскоріз. Завдяки тому, що можна вимкнути ґрунтофрезу – це буде робити доволі зручно.

До речі, якщо ґрунт пухкий, можна встановити металеві ґрунтозачепи замість пневматичних коліс − для кращого зчеплення. Таким чином, зупинивши свій вибір на мотоблоці МБ-40-1С/G-2F, ви отримуєте надійного і універсального помічника в будь-якому господарстві.

Особливості моделі МБ 40-1С/G-2F (колеса 4.00-8):

  • Висока якість розпушування забезпечується завдяки високій швидкості обертання роторної ґрунтофрези − 275 об/хв. Це майже вдвічі більше, ніж у моделей з ґрунтофрезою замість коліс при відносно повільному (близько 2 км/год) переміщенні мотоблока по оброблюваній ділянці на ведучих колесах. Таким чином, можна за один прохід розпушувати ґрунт на всю глибину захоплення ґрунтофрези.
  • Наявність окремого важеля для увімкення/вимкнення фрези. Це дає можливість:

    • працювати з навісним обладнанням, не знімаючи ножі фрези;
    • перевозити мотоблок з увімкненою передачею і вимкненою фрезою (не треба переводити колеса в транспортний режим, не треба штовхати мотоблок).

    Також в КПП присутня нейтральна передача – можна перевозити мотоблок із вимкненим двигуном без переведення коліс в транспорте положення.

  • Прямий привід на коробку передач виконаний через багатодискове зчеплення, має менші втрати потужності, ніж пасовий привід, тому дає змогу використовувати потенціал двигуна повністю, поліпшує економність та підвищує ефективність мотоблока.
  • Виняткова стійкість. У процесі роботи вся вага мотоблока оптимально розподіляється між ведучими колесами і ґрунтофрезою. При цьому центр ваги агрегату розташований дуже низько. Це робить мотоблок надзвичайно стійким — працівникові не потрібно докладати стільки зусиль для підтримки рівноваги агрегату, скільки під час культивації звичайними мотоблоками.
  • Легка керованість. Ведучі колеса позбавляють працівника від необхідності вручну штовхати або тягнути мотоблок по полю. Ввімкнення переднього або заднього ходу здійснюється дуже просто − затисненням потрібного важеля на руків’ї керма.
  • Опора на ведучі колеса значно зменшує вібрацію керма від обертання ґрунтофрези та ударно динамічне навантаження від зіткнення ножів фрези з камінням або твердими фрагментами ґрунту.
  • Ергономіка. Важелі переднього і заднього ходу, фрези, важіль ручного газу і вимикач двигуна зручно розташовані на кермі або поруч із ним. Кермо, до речі, не тільки регулюється по висоті, але його можна швидко скласти. Це зручно під час транспортування в машині або під час зберігання.
Основні
ВиробникКентавр
ТипМотоблок
Тип двигунаБензиновий
Марка двигуна170F
Мінімальна ширина обробки50 см
Максимальна ширина обробки65 см
Максимальна глибина обробки20 см
Кількість передач2 вперед/1 назад
Система запускуМеханічний стартер
ЗчепленняДискове
Вал відбору потужностіНі
В комплекте оборудованияФрези, Колеса пневматичні
Гарантійний термін24 міс
СтанНовий
Характеристики двигуна внутрішнього згоряння
Потужність двигуна7 к. с.
Об'єм двигуна212 куб. см
Тактность двигунаЧотиритактний
Кількість циліндрів1
Система охолодження двигунаПовітряна
Кількість обертів двигуна3000 об/хв
Об'єм паливного бака3.6 л
Габаритні розміри
Довжина1700 мм
Ширина700 мм
Висота950 мм
Вага95 кг
Користувальницькі характеристики
Тип зчепленняБентежна багатодискова
Діаметр коліс, дюйм4.00-8
Діаметр ротора грунтофрез, мм350
Шириназахвата грунтофрез, мм500, 650
Номінальна швидкість руху на колесах вперед/назад, км/год2,5; 6,5/2,2
Розмір / кількість / тип ножів грунтофрез4,0 ММ Х 198 ММ / 18 шт
Кількість секцій грунтофрез, шт.5,5 мм х 235 мм / 24 шт.
Привід фрезиПрямий шестереньчастий
Номінальна частота обертання грунтофрез, об/хв275; 565/305
Тип коробки передачШестеренькова
Тип приводу трансмісіїПрямий
Повітряний фільтрДвоступеневий (зі оливною ванною)
Датчик рівня мастилаЄ
Спосіб включення заднього ходуОкреме передавання
Привод фрезиЛанцюговий
Колія коліс, мм405
Спосіб встановлення ґрунтофрези Окремо від транспортувальних коліс (активна фреза)Окремо від транспортувальних коліс (активна фреза)
Кількість секцій грунтофрез, шт6=(1+2)+(2+1)
ЗІПВ комплекті
  • Ціна: 29 684 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner